Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Retourneren
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen, mits de verzegeling niet verbroken is. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket (met track & trace), raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Kies bij het terugsturen van je pakket voor verzending met track & trace, je kunt je pakket dan altijd volgen. Zoekraken of beschadiging van het pakket valt onder risico van de klant.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Na ontvangst van uw bestelling, heeft u 14 dagen de tijd om uw product te retourneren. Dit kan alleen als producten compleet, ongebruikt, onbeschadigd en de verzegeling niet verbroken is.
Retourprocedure
Wilt u een artikel retour sturen, dat gaat als volgt:
Terugstorting van het bedrag aan de consument
Uw aankoopbedrag wordt uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U heeft u 14 dagen de tijd om uw producten te ruilen. Ook hier geldt; dit kan alleen als producten compleet, ongebruikt, onbeschadigd en de verzegeling niet verbroken is.
U kunt hiervoor contact opnemen met studiosantai.mail@gmail.com. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product. Kies bij het terugsturen van je pakket voor verzending met track & trace, je kunt je pakket dan altijd volgen. Zoekraken of beschadiging van het pakket valt onder risico van de klant.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.